Reklamasjon

En sjelden gang vil det kunne oppstå feil ved våre produkter. Det er viktig at vi får beskjed om dette så fort som mulig, slik at vi kan hjelpe deg med å finne en god løsning, og gjøre nødvendige forbedringer. 

Dersom du ønsker å reklamere på en vare ber vi deg alltid om å ta kontakt med oss på forhånd slik at vi får registrert saken. Send da gjerne med et eller flere bilder av feilen og noen ord om hva som er galt, så skal vi hjelpe deg videre og finne en god løsning. Det er ikke mulig å reklamere på normal slitasje eller bruksfeil. 

En reklamasjon vil si at det er en feil eller mangel ved varen. Om du oppdager feil med design, mangler i forsendelsen eller feil på produktet må du gi oss beskjed om det innen rimelig tid, det vil si innen tre måneder etter at du har mottatt varen. Send oss gjerne en mail på reklamasjon@trimtex.no med bilder av feil eller mangler samt en liten tekst så hjelper vi deg så fort vi kan. Dersom vi ikke har levert varen når vi har sagt at den skal leveres regnes dette også som en mangel, og igjen må du gi oss beskjed innen rimelig tid. Denne beskjeden bør være skriftlig. Du kan reklamere senest to år etter at du fikk varen, eller fem år hvis det er varer som er ment til å vare vesentlig lengre. 

Vi ber om at reklamasjonsprodukter vaskes før de sendes i retur til oss.

#